22 بهمن 89 ، حضور دوباره ملت ایران
امسال هم مثل سال های پیش ، مردم ما حضور به موقع خود را نشان دادند و دلبستگی به نظامشان را فریاد برآوردند تا مشت محکمی باشد بر سران استکبار و پشتیبانی و دل گرمی خوبی باشد برای ظلم ستیزان جهان.
هیچ دوربینی نمی توانست این حماسه را ضبط نماید.
من هم با دوربین خود سعی کردم قطره ای را از این دریا به نمایش بگذارم














این دو طومار ، یکی برای چاپ رساله حضرت آقای خامنه ای در داخل کشور و دیگری برای مجازات سران فتنه می باشد.

در این عکس ، خانمی خانواده اش را گم کرده بود ، پلیس با موبایل شخصی اش با آنها تماس گرفت























+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 19:46 توسط سید محمد حسین ع
|
آیت الله العظمی خامنه ای: