در آستانه ظهور
خوب دیگه حوصله ام از ارسال این مطالب سر رفت.
آخرین مطلبی که به نظرم رسید بنویسم رو می نویسم و دیگه تمام.

در کتاب عصر ظهور که چاپش مال حدود 24 سال پیش هست ، با استناد به حدیثی و اثتنباتی از آن حدیث که مال امام باقر علیه السلام هم هست، می نویسد :
بنابراین بعد از آن فردی که از قم خارج می شود(و توضیحاتی که در مورد آن می دهد که من در چند مطلب قبل به آن اشاره کردم که اکنون آن فرد به امام خمینی نسبت داده می شود) یک یا چند رهبر دیگر بر ایران حکومت خواهند کرد که آخرین آنها سید خراسانی است.
یعنی به عبارت دیگر بعد از امام خمینی رهبر یا رهبران دیگری بر این مرز و بوم رهبری می کنند و آخرین آنها همان سید خراسانی است که توضیح دادم و سپس او(سید خراسانی) حکومت را به دست حضرت ولی عصر می دهند.
بنابراین اونهایی که آرزو نابودی این حکومت رو دارند باید بگم که آرزوی خودتون رو به گور خواهید برد! متأسفم.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیستم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 16:42 توسط سید محمد حسین ع
|
آیت الله العظمی خامنه ای: